Hledáme lídra zákaznické péče

Rosteme, expandujeme a hledáme lídra zákaznické péče

Péče o zákazníky je "Váš" obor, máte zkoušenost s vedením týmu a implementací procesů? Možná hledáme právě Vás! Naše oddělení péče o zákazníky se neustále rozrůstá, proto hledáme zkušeného lídra, který nám pomůže monitorovat výkon týmu, vyhodnocovat data a trendy a zajistit nadstandardní spokojenost našich zákazníků i potenciálních zákazníků. 

Sklady a kanceláře máme v Opatovicích a v Blučině (kousek od brněnských Modřic nebo "přes pole" od Rajhradu), při oboustranné spokojenosti jsme otevření i spolupráci na dálku. Specializujeme se na spánek, ale na vavřínech rozhodně nezaspáváme – na trhu jsme 12. rokem, neustále rosteme a expandovali jsme již do 7 zemí (Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Polsko, Slovinsko, Chorvatsko, Německo). Měsíčně u nás ve skladu zabalíme desetitisíce objednávek a jsme jedním z největších zaměstnavatelů v regionu. 

opk-lidr

Vaše pracovní náplň:

  • Vedení a motivace týmu zákaznické péče s cílem zajistit vysokou úroveň spokojenosti zákazníků
  • Monitorování a hodnocení výkonu týmu, zajištění školení a rozvoje zaměstnanců
  • Implementace a optimalizace procesů zákaznické péče
  • Řešení složitých dotazů a stížností zákazníků
  • Vyhodnocování dat a trendů týkajících se zákaznické zkušenosti a poskytování doporučení
    pro zlepšení
  • Spolupráce s dalšími odděleními za účelem zlepšování zákaznických zkušeností

Požadujeme:

  • Minimálně 3 roky zkušeností na vedoucí pozici v oblasti zákaznické péče
  • Silné komunikační a organizační schopnosti
  • Analytické dovednosti a schopnost pracovat s daty, včetně interpretace datových trendů a statistik
  • Schopnost řešit problémy a rozhodovat se pod tlakem
  • Orientaci na zákazníka a schopnost motivovat tým k dosahování stanovených cílů
  • Výbornou znalost českého a anglického jazyka 

Nabízíme:

  • Konkurenceschopné  platové ohodnocení a benefity
  • Příležitost k profesnímu růstu a dalšímu vzdělávání
  • Možnost podílet se na strategických rozhodnutích a zlepšování zákaznické péče
  • Stabilní práci na hlavní pracovní poměr u české firmy
  • Možnost občasné práce z domova 
  • Práci v přátelském a podporujícím týmu
  • 25 dní dovolené
  • Slevu na produkty z našeho e-shopu
  • Příjemný kolektiv a vstřícný přístup
  • Rádi se potkáváme na firemním akcích

Pokud máte vášeň pro zákaznický servis, vyhodnocování dat a hledáte výzvu v dynamickém prostředí, rádi bychom se s Vámi setkali! Nástup je možný ihned, nebo dohodou. Ozvěte se nám a zašlete svůj životopis a pár motivačních vět o tom, proč jste právě Vy vhodným kandidátem. Do předmětu e-mailu prosím uveďte: Lídr zákaznické péče

Ivana Žáková
604 266 629
ivana@vyprodejpovleceni.cz