- Jaký je stav mé objednávky?
- Jaký je postup vrácení zboží?
- Je možné objednávku stornovat/ storno v průběhu dne?
- Povedlo se mi objednávku odeslat?
- Kde najdu slevový kupon/ přidána sleva do objednávky po domluvě?
- Je možné přidat do objednávky zboží?
- Máte zboží skladem, kdy mi bude doručeno?
- Můžete mi fakturu upravit/ zaslat?
- Můžete mi změnit platbu na dobírku?
- Je možné vyměnit zboží?
- Vytvoříte mi cenovou nabídku?
- Byla platba úspěšná?
- V kolik hodin mi bude doručeno?
- Kde najdu číslo účtu?
- Zašlete mi objednávku na fakturu?
- Když dnes objednám, kdy budu mít doma?
- Je možné se domluvit na čase doručení?
- Nedaří se mi vytvořit obj, pomůžete mi?
- Kdy bude zboží skladem?
- Můžete mi poslat fakturu?
Jaký je stav mé objednávky?
Ohledně aktuálního stavu Vaší objednávky vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo sms.
Jaký je postup vrácení zboží?
Nevyhovuje Vám produkt, který jste si vybrali? Do 30 dnů ho můžete vrátit! My Vám následně do 7 dnů vrátíme peníze. Vyplňte náš on-line formulář a my s vámi vše jednoduše a přehledně vyřešíme. Formulář najdete zde: https://www.vyprodejpovleceni.cz/sos/.
Je možné objednávku stornovat/ storno v průběhu dne?
Ano. Objednávku je možné stornovat v průběhu dne, kdy byla objednávka odeslána, případně následující den ihned ráno. Kontaktujte nás na +420 534 534 990 a vše spolu vyřídíme.
Povedlo se mi objednávku odeslat?
Objednávku potvrdíme na Váš email uvedený v objednávce ihned po přijetí.
Kde najdu slevový kupon/ přidána sleva do objednávky po domluvě?
Po vložení zboží do košíku v prvním kroku nákupu - Nákupní košík je speciální okno pro vložení slevového nebo dárkového kuponu. Po objednání je možné uplatnit slevové kupony po domluvě na telefonu +420 534 534 990 případně prostřednictvím emailu objednavky@vyprodejpovleceni.cz.
Je možné přidat do objednávky zboží?
Ano. Stačí nás kontaktovat na telefonu +420 534 534 990 nebo emailem objednavky@vyprodejpovleceni.cz.
Máte zboží skladem, kdy mi bude doručeno?
U produktů skladem garantujeme odeslání do 24h. To znamená, že u Vás doma bude do 2 dnů.
Můžete mi fakturu upravit/ zaslat?
Ano. Stačí nás kontaktovat na telefonu +420 534 534 990 nebo emailem info@vyprodejpovleceni.cz.
Můžete mi změnit platbu na dobírku?
Ano. Stačí nás kontaktovat na telefonu +420 534 534 990 nebo emailem objednavky@vyprodejpovleceni.cz.
Je možné vyměnit zboží?
Ano. Máte až 50 dní na výměnu zboží. Více se dozvíte na našem blogu - https://www.vyprodejpovleceni.cz/jak-nakupovat/
Vytvoříte mi cenovou nabídku?
Ano. Stačí nás kontaktovat na telefonu +420 534 534 990 nebo emailem objednavky@vyprodejpovleceni.cz. Případně oslovte někoho z nás: https://www.vyprodejpovleceni.cz/kontakty/
Byla platba úspěšná?
Objednávku a přijetí platby potvrdíme na Váš email uvedený v objednávce, případně prostřednictvím sms.
V kolik hodin mi bude doručeno?
Časové rozmezí doručení zboží záleží na výběru dopravce. Většina dopravců Vás bude informovat 24h před plánovaným doručením. Můžete se tedy domluvit na případné změně nebo času doručení přímo s ním. Více se dočtete zde: https://www.vyprodejpovleceni.cz/doprava/
Kde najdu číslo účtu?
Číslo účtu naleznete na našem e-shopu, zde: https://www.vyprodejpovleceni.cz/kontakty/#bank-address
Zašlete mi objednávku na fakturu?
Ano. Fakturu Vám zašleme na email.
Když dnes objednám, kdy budu mít doma?
Pokud zvolíte platbu převodem, čekáme s odesláním zboží, až se nám peníze objeví na účtu. O odeslání zásilky vás budeme průběžně informovat e-mailem a SMS zprávou. U produktů skladem garantujeme odeslat do 24h. To znamená, že u Vás doma budou do 2 dnů.
Je možné se domluvit na čase doručení?
Ohledně času doručení Vaší zásilky vás bude informovat přepravní společnost prostřednictvím emailu nebo sms. Po domluvě s dopravcem je možné změnit čas, termín i místo doručení. Dopravce si vybíráte sami ve druhém kroku nákupního košíku.
Nedaří se mi vytvořit obj, pomůžete mi?
Ano. Stačí nás kontaktovat na telefonu +420 534 534 990, případně prostřednictvím emailu objednavky@vyprodejpovleceni.cz.
Kdy bude zboží skladem?
Zboží máme skladem ve velkém množství. Málokdy tedy není zboží připravené k okamžitému odeslání. Pokud se ale stane, že není dostupné, doručíme Vám ho v co nejkratším termínu. U konkrétního nedostupného produktu naleznete orientační dobu dodání.
Můžete mi poslat fakturu?
Ano. Fakturu obdržíte se zbožím, případně si ji můžete vyžádat na emailu objednavky@vyprodejpovleceni.cz.