Reklamace | Vrácení | Problém s objednávkou
Jak postupovat při vrácení / reklamaci
VRÁCENÍ
Nepoužité zboží nám můžete vrátit do 30ti dnů od jeho obdržení.
- Pokud chcete zboží vrátit, vyberte prosím v možnostech níže: Vrácení zboží - Odstoupení
- Zásilku pečlivě zabalte a spolu s vratkovým formulářem odešlete dopravcem dle Vašeho výběru na adresu: Textilomanie s.r.o., Velké Dráhy 74e, 664 61 Opatovice
- Částku za vrácené zboží Vám vrátíme do 7 dnů od přijetí na sklad na Váš bankovní účet.
V rámci zjednodušení procesu je možno využít dopravy smluvními přepravci. Přepravu lze využít pouze pro menší jednokusové zásilky (nelze tedy využít na postele, boxy, matrace a vícekusové zásilky).
Maximální parametry podaných zásilek:
- Parcelshop – maximální hmotnost 15kg a nejdelší rozměr nejvýše 100cm
- Kurýrní služby – maximální hmotnost 40kg a obvod viz níže:
REKLAMACE
S objednávkou není něco v pořádku? Prosím vyberte jednu z možností:
- Zboží vykazuje vady? Zvolte: Reklamace
- V objednávce chyběly produkty? Vyberte: Objednávka nepřišla kompletní
Vyčkejte na návrh řešení Vašeho požadavku.
Návrh řešení reklamace obdržíte obvykle do 3 pracovních dnů. Reklamace bude dořešena v termínu 30 dní od jejího uplatnění.